lördag 28 april 2018

Pågående läsning #104 (plus vad jag lyssnat och sett på)


Jag hade räknat med att ha läst ut Harry Potter idag men har inte mått så bra idag, trött, yrsel, illamående så jag har inte orkat läsa.
Däremot har jag läst en del i veckan och många bra böcker har delat ut flera fem stjärnor betyg. Så jag kan inte klaga. Men hoppas ändå på att jag ska få läst en del nu så att jag kan avsluta flera böcker innan månaden är slut och sen kunna läsa några som jag har tänkt att läsa nu i början av maj månad som är några recensionsexemplar och några biblioteksböcker som ska lämnas i början av månaden.

Lyssnat på Stenarna skola ropa av Ruth Rendell och även Lundström bokradio som har haft bokcirkel på den boken nu i vår. Mycket intressant att läsa på det sättet.
Tittat på ... ja här är det bara Booktubes som gäller även om jag har en hel del att se på Netflix tex. Men det får jag väl vänta med tills jag känner mig sugen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar