lördag 14 april 2018

Pågående läsning #102 (plus vad jag lyssnat och sett på)

Veckans läsning har varit både bra och dålig, jag har läst ut två böcker som jag var tvungen att lämna tillbaka till biblioteket i onsdags, men däremot har det gått dåligt att avsluta påbörjade böcker, har påbörjat några nya som tex ljudboken Kindred som jag fick leta upp en bild på.
Och den boken ville jag läsa för podcasten Reading Women diskuterar den boken plus Homgoing av Yaa Gyasi i ett avsnitt som jag tänker lyssna på när jag har läst bägge böckerna.
Så då gick vi vidare på vad jag har lyssnat på alltså Reading Women och Kindred.

Sett har jag bara gjort på Booktubers denna vecka, kom ifrån att se på TV-serier på Netflix denna vecka får väl se vad som blir sett på nästa vecka.

Likaså vad jag kommer att läsa och lyssna på, dock blir det nog att jag kommer läsa och lyssna på Kindred när jag inte läser en fysisk bok. Och fysiska böcker hoppas jag på att läsa en del i nästa vecka, för jag har som sagt flera böcker som ska tillbaka till biblioteket både den 18e och 25e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar